1. Harjoittelu ennen vaellusta - Onnistunut vaellus

25,00

Harjoittelu ennen vaellusta

Verkkovalmennus sisältää:

  • Voimaharjoitusohjelma alaraajoille ja keskivartalolle
  • Voimaharjoitusohjelma ylävartalolle ja keskivartalolle
  • Harjoittelua tukevan ruokavalion
  • Kestävyyskuntoharjoitusohjelman
  • Kesto 12 viikkoa
  • Saat kaiken materiaalin heti käyttöösi

Kuvaus

Onnistunut vaellus koostuu neljästä osasta:

  1. Harjoittelu ennen vaellusta
  2. Vaelluksen ergonomia, askellustekniikka ja askelluksen parantaminen
  3. Vaelluspäivän ravinto ja kehonhuolto
  4. Vaellusvarusteiden valinta ja varusteiden säätäminen

Tämän verkkovalmennuksen on tarkoitus antaa sinulle oppeja ja vinkkejä kuinka lähteä harjoittelemaan kohti vaellusta. Valmennuksessa autan sinua saavuttamaan hyvän fyysisen kesävyyskunnon sekä lisäpotkua voimaominaisuuksiisi mitä onnistunut vaellus vaatii. Harjoitusohjelmat on sovellettavissa niin koti kuin kuntosalikäyttöön ja vaihtoehtoja liikkeiden tekoon olen antanut joten käytännössä saman liikkeen voit suorittaa eri haastavuudella. Tässä valmennuksessa olen ottanut myös huomioon ruokavalion roolin tukemaan harjoitteluasi, jotta kesän/syksyn vaelluskuntosi olisi mahdollisimman hiottu siinä vaiheessa kun vaellukselle lähdet. Tässä valmennuksessa keskitytään vaeltajan tärkeimpien tukevien lihasten voimaharjoitteluun jolla on tarkoitus antaa tuki ja liikuntaelimistölle voimaa niin että ei rasitusvammat pääse häiritsemään vaelluselämystä ja pystyt suorittamaan reitin alusta loppuun ilman kipuja. Tärkeimpiä harjoitettavia lihaksia onkin keskivartalo, alaraajat sekä yläselkä. Valmennuksessa keskitytään myös vaelluskunnon kohottamiseen reitin vaatimalle tasolle sekä mahdollisten vaivojen kuntoutuksen edistämiseen.

  • Kaksi fysioterapeutin suunnittelemaa voimaharjoitusta vaelluksen tueksi
  • Video-ohjeistus harjoitteiden suorittamiseen
  • Lihaskuntoharjoitusohjelmat kuntosalille sekä vaihtoehtoisesti kotiin
  • Harjoitteiden suorittamiseksi käytetään yksinkertaisimpia fysioterapeuttisia välineitä kuten keppi, vastuskuminauha, käsipainot, kahvakuula tai levypaino. Kuitenkin ohjeistukset suoritustekniikoihin myös ilman välineistöä.
  • Kuntouttavat harjoitteet alaraajoille sekä selän tuki- ja liikuntaelimistölle vaelluksen tueksi
  • Tavoitteena kestävyysominaisuuksien parantaminen, lihasvoiman parantaminen ja vammariskin vähentäminen
  • Harjoitusohjelmat vaelluskunnon kohottamiseen reitin vaatimalle tasolle
  • Valmiit ruokavaliopohjat ja ohjeistukset ruokavalion toteuttamiseen harjoittelun tueksi
  • Voit aloittaa milloin haluat ja kaikki materiaali on heti käytettävänäsi.

Hinta: 25€

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “1. Harjoittelu ennen vaellusta - Onnistunut vaellus”

Fysioterapiaa 24 tunnin sisällä!

VARAA AIKA
© 2021
Proxima Finland / Optimal Human Movement Oy
y-tunnus: 2748793-9
Tampella
Lielahti
Kaleva
Hämeenkyrö
Nokia
crosslist linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram